Wednesday, January 31, 2007

Jää elämä filmaamatta

No kun ei onnistu niin ei sitten. Aamu alkoi selittämällä luennoitsijalle etten vain voi pitää silmiäni auki, koska ne eivät tulehtuneina kestä nähdä valoa. Muuten olin kyllä ihan hereillä herättyäni ensimmäistä kertaa kahdeksaan koko viikolla. Kuuntelemaan pystyin kuitenkin, kuten teki lääkärikin ennen reseptin kirjoittamista. Ihanaa kun joku välittää ja vielä suomen kielellä! Tuli taas kotoinen olo:)

Olen tänään valittanut niin paljon, ettei ole enää järkeä lopettaa. Olen valittanut myös siitä, ettei ole ketään kenelle valittaa. Ehkä alan puhua suomea itsekseni, jotten anna itsestäni kauhea negatiivista kuvaa kaikille. Nimeltä mainitsematon nettipuoti ja kuljetusfirma väittelevät keskenään ketä syyttää kamerani viipymisestä. Olen tänään keskustellut parisen tuntia mesemuotoisen asiakaspalvelun kautta ja lopputulos on, että kamerani on päättänytkin lähteä pariisiin lomailemaan. Toivottavasti tuo edes kuvia reissultaan mukanaan. Sinnehän minäkin olen aina halunnut ja nyt kamerani pääsi jo, pakko olla enne..

Palloilulajit ovat aina olleet vahvuuteni ja lisää tulee, piti ihan sanakirjasta tarkistaa, että mitä olenkaan menossa tekemään. Uuden harrastukseni nimi on jonglooraus (?). Osaan jo kolmella pallolla molempiin suuntiin ja yhden tempunkin. Opettajanani toimii muuan ranskalainen puoliammattilainen, jonka temppuja ihaillessa menee kyllä pääosa harjoitusajasta. Huomenna pallo-ostoksille niin pääsen täälläkin kaljapulloja kaatelemaan kaikkien iloksi. Viime bileissä kesti 15 minuuttia, ennenkuin pallot takavarikoitiin.. Julma maailma!

Miks ne pilkkaa ruotsia kokoajan: http://www.youtube.com/watch?v=pw3e64sosEg

On mun oikeesti hyvä olla. Mutta kuvia saatte vielä odottaa.

No comments: